Bloğumuzda Arama Yapabilirsiniz

28 Mart 2012 Çarşamba

Akşam Öyle Bir Geçer Zaman Ki'yi izliyordum. Reklam arasında canım sıkıldı ve dün tarifini okuduğum Portakallı Keki yapmaya karar verdim. Hemen mutfağa gidip malzemelerimi hazırladım. Sizler için de resmini çektim ben tattım güzel olmuştu. Bu akşamda kızım tadıcak :)




Portakallı Kek Tarifi:

1 adet yumurta
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı toz şeker
1 adet portakalın suyu ve kabuğunun rendesi
1 paket kabartma tozu
1,5 - 2 bardak un

Bir kabın içinde yumurta ve toz şekerini 7 dk. kadar çırpın. Süt, sıvıyağ, portakalın suyu ve kabuğunun rendesini ilave edip 3-4 kez karıştırın. Un ve kabartma tozunu ilave edin. Kalıbın kenarlarını yağlayın. Kalıba boşaltın. Önceden ısıttığınız fırında 20 dk. pişirin. Kek kalıbına göre bu süre değişebilir.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder